Dil Seçeneği Star Trek: Discovery 1.Sezon 9.Bölüm (Into the Forest I Go)

 13 Kas  |   24
Sinema Modu İzledim

Onderates
altyazı çevirmeni.
OnderAtes
Furkan Akkaya
altyazı çevirmeni.
@FrknAkkaya

Yorumlar (24)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @feritciva
    Spoiler içeren alan!
    Brian Greene ve 11-boyutlu-string theory ile haşır neşir olunca Teğmen’in gördüğü sonsuz permütasyonun paralel evrenlerle ilgili olduğunu düşünmemek elde değil. Alakasız bir konu olarak daha da tuhafı string theory ile ilgili en müthiş bilgilerin bir “çocuk filmi” olan The Last Mimzy’de anlatılmasıdır!
    0 0
  2. @Leiurus

    Fringe ve Flash dahil zamanda ileri gitme, geri gelme ve paralel evren saçmalıkları işin içine girince boka sarıyor. Bunu halen anlamayan kıt kafalılar bu iki (imkansız) olguyla dizi yapmaya ve bizi inandırmaya çalıştıkça değer, para kaybettiklerini göremiyorlar. Zaman paradoksu ve paralel evren saçmalığını bana dikte ettirmeye çalışan hiçbir yapımı izlemem tavsiye etmem.

    0 -2
    • @Leiurus

      @Claus
      Kimseyle bi alıp veremediğim veya birilerini sırf bu dizileri izlediği için eleştirdiğim yok. Sen istersen çöp de istersen geri zekalı de beni de ilgilendirmez o senin düşüncendir. Benim kızdığım şu dünyada senaryo diye yazdıkları 2 tane konumu kaldı kardeşim? Yahu 40 yıldır yıldız savaşlarını izliyoruz, şu benim kızdığım hangi nokta var? adamlar 9 bölüm çekmiş, ilk 6 sını 3 er defa izledim şuan olsa yine izlerim, replikleri bile ezberledim. ben niye bilim kurguya karşı olayım ki? Star trek’in orjinal serini izlemiş biriyim hiçbir bölümde zaman kırılması, paralel evren paradoksu diye birşey gördüğümü hatırlamıyorum. Teoriyse teori bilader beni ilgilendirmez, ilgilendirmediği için de izlemiyorum önermiyorum. Sen izle teorileri, sana dayatılan doğru düşünceleri, zevk al, zaman geçir en ufak bir kötülemem olmaz. Zaten izleyene bir şey demiyorum farkındaysan. Bizi mal yerine koyup senaryo üretemeyince kıçlarından paralel evreni, zaman paradoksunu uyduran geri zekalılara diyorum diyeceklerimi.

      Kurgu olabilir ama azıcık da insan mantık aramıyor mu? Sana söyeleceklerimin bir çoğunu Mr. Robot daki yorumunun altına yazdım. Haaa bunlardan benim düşüncem ister saygı duy, ister duyma, ister küfür et, ister hakaret, umrunda değil.

      Benim dünya ile ilgili düşüncelerimin yarısını duysan bu adam geri zekalı der konuşmayı ve yorum yazmayı kesersin. Ama birazcık dinleyip akıl yürütünce aslında çocukluğundan beri seninde tuhafına giden bir çok şey olduğunu içten içe kabul edip gizliden gizliye benim söylediklerimi araştırmaya başlarsın emin ol.

      Yapay zeka elbette var, buna inanmayacak kadar salak değilim elhamdülillah. Hatta google yapay zekasının internet olmayan bir ortamda internet aradığını bir ara bağlandığını fakat fişini çektiklerini okumuştum. Ama sana şunu söyleyim, 1980 lerde çekilmiş terminatör deki gibi robotlara yapay zeka yüklenmesini görmek için en az 100 sene beklememiz lazım. Ama pc de laptop da veya telefonda sınırlı yapay zeka şuanda bile var ve geliştireceklerine eminim.

      Mars konusu açmayayım üzülürsün :) Dünya ile birkaç şey yazdım ya işte o konu itibariyle zaten bunun mümkün olmadığını anlayacaksın. Nedir bu konu diyorsan ve bana geri zekalı muamelesi yapıp bu dakkadan sonra “muhatap olma salakla” diyeceksen ” DÜZ DÜNYA TEORİSİ” ni araştırmanı öneririm. Sana yapılan dikte edilmiş binlerce saçma bilginin hiçbir tutarlı cevabının, matematiksel kanıtının olmadığını göreceksin.
      Hadi uğurlar ola.

      0 0
    • @Claus

      Hocam burada da buldum seni. Anlamıyorum Bilim Kurgu’da ki kurguyu anlamakta bir sıkıntın var herhalde. Hayır kim diyor zamanda yolculuk mümkün ? Göster onu, dizime yatırıp döveceğim sen merak etme. Teori hocam bu. Teoriler olmadan bilim ilerler mi ? Bu kadar imkansız olduğuna eminsin demek. Konu hakkında çok bilgili olmalısın. Verilen her fikrin dayatıldığını neden düşünüyorsun ? Peki yapay zeka hakkında nasıl bir fikrin var ? Sence imkanı var mı ? Marsta koloni kurmanın falan ? Hani fikrine saygı duymak istiyorum ama ortaya çöp gibi fikrini bırakıyorsun sonra bekliyor musun insanlar saygı duysun. Nedenini söylesen ve ayrıntıya girsen nasıl olur ? Yorum kutusu boş yaz yazabildiğin kadar tutma kendini. Aydınlat bizi, düşünceni anlamaya çalışmak istiyorum malum buraya yazmışsın o kadar ama hiç yardımcı olmuyorsun :(

      1 0
  3. @dawser
    Spoiler içeren alan!
    zamanda yolculuk yok. zamanda yolculuk olsa yerimizi tespit edemiyorum demezlerdi. bence bilinen evrenin dışına çıktılar.
    ek olarak bu stark trekte yani ilerleyen dönemde kligonlular federasyona katılıyorlar. bu bilinen bilgi. zaman akışını bozmuşlardı bu dizi ile çünkü orjinal seride discovery gibi bir anda hareket edebilen gemiler yok. demekki bu teknolojiyi kaybediyorlar. bence discovery bir daha federasyona dönemeyecek :D bu süre içinde 2-3 sezon boyunca dönmeye çalışırlar ve the end..
    0 0
  4. @chucky

    komutan Logar bi cisim yaklaşıyor da bitti dizi :)

    0 -1
  5. @farukturan0

    ilk defa sonraki bölümü merak ettim. onda da ocakta geliyor demesinler mi.

    Spoiler içeren alan!
    umarım zamanda ileri geri gitmeler, paralel evrenler falan olmaz. böyle konular bayıyor. sonu yok çünkü. senaristlerin oyuncak ayısı bu konular. keşfedilmemiş evrenin uzak yerlerine gitmeleri daha güzel senaryolar oluşturur kanaatindeyim.
    3 -2
  6. @Morichannnn

    Wow. İzlediğim en garip Star Trek bölümüydü.

    Spoiler içeren alan!
    Uzaylı seksi mi?
    0 -1
  7. @Fxogame

    dizi çok güzel gidiyor
    bir de bu diziler Hollywood da çekildiği sürece her tür ilişkiyi göreceğiz

    2 -1
  8. @esplendor

    Kaptan, paralel evrenlerden bahsetmişti bölüm içinde ve o adamın gözleri beyaz olduğunda sonsuz permütasyon dedi. Kesin parelel bir evrene gittiler.

    1 0
  9. @Bluead

    19. 48 de bahsedilen TSSB nedir acep merak ettim

    0 -1
    • @osi

      Travma Sonrası Stres Bozukluğu

      4 0
  10. @Kirizalid517
    Spoiler içeren alan!
    Eşcinsellik koymuşlardı tam ona alıştık derken şimdi de (yanlış anlamadıysam :) ) uzaylı ile sevişme girmiş işin içine. Şimdiye kadar seyrettiğim en acayip star trek dizisi idi :) Yalan rüzgarına döndü dizi.
    Spoiler içeren alan!
    Yanlış anlamadıysam geleceğe gittiler. Kilingonlular ve federasyon savaşmış . O parçalanmış uzay gemileri kilingonlularındı herhalde. Umarım atılgan’ın en iyi dönemlerine denk gelirler ve mr. spock ı da görürüz.
    ömer: – lan spak, kaptan körk nerde?
    spak: – bilmem, istersen kompitere soralım.
    6 -3
    • @Levent2015
      Spoiler içeren alan!
      bu dizide herşey mümkün, dişi klingonun hamile olmasına şaşırmam artık.
      1 0
    • @bernacc
      Spoiler içeren alan!
      Mr. Spack’ın annesi insandı yalnız.. Bir vulcanlı ile olunca sorun olmuyor da klingonlu olunca mı sorun ? :) yorumu kötülemek değil amacım sadece hatırlatma yapmak istedim.
      6 -1

Bu bölümü beğendiniz mi?