Ayın Sitesi

Dil Seçeneği Peaky Blinders 4.Sezon 4.Bölüm (Dangerous)

 7 Ara  |   15
Sinema Modu İzledim

Adem Yavuz Bostancı
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (15)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @Fysldg
    Spoiler içeren alan!
    lizzie hamile omg

    Polly bu sezon sıçtı batırdı bence, ama yinede son anda birşeyler yapmasını bekliyorum, aileni nasıl satarsın aq. maykıl haftasonun iyi olsun derken tommy çaktı bence olayı.

    Luca ölsede bu tedirginlikten kurtulsak zaten son iki bölüm kaldı

    0 0
  2. @WebDesigner
    Spoiler içeren alan!
    Zilli Pollyyy
    0 0
  3. @papazov

    Hatırlamayanlar için;
    Dizinin 1. veya 2. sezonunda Thomas Bily kimberi öldürmek için tarih belirler ve garrisonun muhasabe işini grace yapıyordu.
    grace muhasebe yaparken thomas gelip bir tarihe kara yıldız çizmişti. Grace ne olduğunu sormuştu, Thomas da bilyi öldüreceğimiz gün demişti. Bu bölümde teyzesinin hain değil de lanet olasıca italyanları bitirmek için birlikte plan yaptıklarını anlayabiliriz.
    Bende başta hain kadın diye girmiştim fakat duş alırken aklıma sonradan jeton düştü tabi. İyi seyirler. Elinize sağlık.

    3 0
    • @Kerim10

      Güzel bakış açısı,ama burda kara yıldızı polly çiziyor.Ama büyük ihtimalle ava giden avlanır gibi bi mevzu olucak.

      0 0
    • @Fysldg

      Evet sanki 1.sezondu, grace hesap yapıyordu o sahnede. Bende hala polly teyzeden ümitliyim son anda birşeyler yapacak :D

      0 0
  4. @Time To Say Goodbye

    İki kez “zayat” yazmışsınız. Doğru yazılışı “zaiyat” olacak.

    1 -2
    • @ademyavuz6 çevirmen

      http://www.tdk.gov.tr
      Doğrusu zayiatmış arkadaşlar. Uyarınız için teşekkürler.

      0 0
    • @Fysldg

      Bence de zayiat :D

      0 0
    • @balocan

      “zayiat” olmasin, @Time To Say Goodbye ;)

      0 0
  5. @Theserhan
    Spoiler içeren alan!
    Vikings deki gibi ihanet edeceğini düşündürüp italyanı Tommy le tuzağa düşürecek diye düşündüm hep ama Polly üzdü
    0 0
  6. @ilk insan

    Şırfıntı

    0 0
  7. @Hacipapa

    Ya o değilde Adrien Brody de tam bir Michael Corleone havası olmamış mı

    3 -1
    • @BlueHatGirl

      Aynen valla. Adrian Brody nin canlandırdığı Luca karakteri olarak değilde sanki Michael Corleone izliyormuşum gibi izliyorum :)

      0 -1
  8. @KraliceLagerha
    Spoiler içeren alan!
    Polly’nin götü kaşınıyor, resmen ölüme gönderdi tomiyi.

    Bu arada perşembe günü hangi diziyi izleueceğimizi şaşırıyoruz arkadaş

    0 0
  9. @Hacipapa

    pusudayız reis bekliyoruz çeviriyi dört gözle

    0 -1

Bu bölümü beğendiniz mi?