Ayın Sitesi
Fragmanı izle Stranger Things

Dizi 1980'li yıllarda New York eyaletine bağlı bir liman kasabası olan Montauk'ta geçmektedir. Genç bir çocuk gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Ailesi, arkadaşları ve yerel polisler çocuğun ortadan kaybolması ile ilgili kapsamlı bir soruşturma başlatarak gerçeği açığa çıkartmaya çalışırlar. Olayın soruşturması derinleştikçe gizli hükümet deneylerinin yapıldığı olağanüstü bir gizemin içine çekilirler. Annesi (Winona Ryder) çocuğunu alabilmek için korkunç doğaüstü güçlerle yüzleşmek zorundadır. Aktör David Harbour kasabanın şerifi olarak dizide rol almaktadır.

Yorumlar (68)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @zafercannn19

    Şimdi ilk başta veled’ler oynuyo felan diye kapatmayın çünkü ben öyle yapmıştım. Sonrası efsaneeee bölümleri bitirmemek için izlemiyorum resmen :D

    0 -1
  2. @nurkoca

    İzlediğim en iyi diziydi. Efsaneleşmiş birçok dizi var evet ama efsane diye beni çok etkilediğini vs. söyleyemeyeceğim. Stranger Things izlediğim tüm serilerden çok daha iyiydi. Beni tamamen olayın içine alabildi ve bir dakika bile merakımı kaybetmeden izlettirebildi. Ayrıca, tüm karakterlere de ayrı bir bağ hissediyorsunuz. Başlamanızı tavsiye ederim, fakat bence 3. sezona az bi zaman kala başlayın…Beklemek çok zor olacak çünkü.

    0 -1
  3. @saygielci

    Dizinin alt yazısı bana mı çok yanlış geliyor yoksa çevirenler mi çok mülayim?
    Kadın dickhead diyor alt yazı da defol buradan yazıyor..??
    get the fuck out diyor yine defol yazıyor..

    Utanmayın arkadaş burası TV KANALI değil. ne diyosa onu yazın lütfen..

    5 0
  4. @CERENRDGMS

    Gerçekten BAYILDIMMMMMM

    0 0
  5. @Mert Kpck

    İzleyin izlettirin

    0 0
  6. @baranttas

    Mükemel bir dizi herksze tavsiye ederim sarıyo yani :D

    0 0
  7. @gertemal34

    ilk sezon normal çerezlik pek sıkmadan izlettiriyor.2.Sezon konuyu güzel bağlamışlar tutar bu dizi.Tavsiye ederim arkadaşlar çocuk dizisi de değil eğlenceli her yaş grubu rahatlıkla izleyebilir.

    0 0
  8. @YasarPvP

    Tek kelimeyle süper ötesi. Çok değişik ve çocukların oyunculukları çok iyi . Zamanınız Varsa izleyin yani çok iyi.

    1 0
  9. @unjustdreko

    ilk bölümü izledikten sonra hemen favorilerime ekledim ve hemen 2. bölüme geçiyorum harikanında ötesinde ve gizemli bir dizi 90 ların başında izlediğim macera dolu çocuk filmlerinin yetişkinler için olanı yapılmış fantastik bir dizi.

    2 0
  10. @odemirel

    Dizi sizi 80 leri yaşatmıyor. Dizi yavaş ilerliyor. Dizide oyunculuk kötü falan falan falan. birkaç cümle ile özetleyeyim. Stephen King seviyorsanız. Düşkapanını okudunuz ve hoşunuza gittiyse kesinlikle izlemeniz gereken bir dizi. Seveceksiniz. Garanti.
    Dan Drown daha size hitap ediyorsa zaman geçirmek için izleyin. Açlık oyunlarının filmini beğendiyseniz Kulin en sevdiğiniz yazarsa izlemeyin kardeşim. İzlemeyin ki kafa bulandırıcı. ( yok şöyle dandik yok böyle bilmemne) gibi yorumlar yapmayın. Dizi gaaayet başarılı.

    Spoiler içeren alan!
    Özellikle 4 ncü bölümü seyretmeden önce karar vermeyin, olay örüntüsü orada bağlanmaya başlıyor.

    Özet. S King yada D Koontz seven kaçırmasın.

    3 0
    • @ottomancam

      senin yorumun üzerine başlıyorum .. teşekkrler şimdiden..

      1 0